TIPS PÅ VARDAGLIGA PRODUKTER

Tänkte passa på att visa lite utav några produkter jag använder dag efter dag!

Först har vi ricinoljan, hade den till håret förut men mest nu varannan dag på fransarna (duttandes med hjälp utav en tops) därpå uniq1 som jag både sprayar i handen och applicerar direkt på nytvättat hår, luktar underbart! det sista men inte minsta är den klassiska moroccan oil -> till blöta toppar!

när jag orkar så filar jag mina naglar och målar dem med lack utav ljusrosa. Färgen är näst intill genomskinlig och så gott som åt det naturliga hållet, gillar det! Har heller aldrig vart något fan av dyrare produkter, detta lack är KUBISS och kostar cirka 30 spänn. Vill också tipsa om Norwegian hand cream, grym fet salva som räcker hur länge som helst! (Apoteket runt 100 tror jag) nästa är försvarets, till läpparna, dag och natt. och slutligen kastanjevattnet, som liknas vid b.u.s men går att tvätta bort, najs där man inte lyckats få lika mycket färg som på resten utav kroppen (innerarmar osv)

 

Kommentera här: