MORGONEN Och LIVSGLÄDJEN

Imorse försov jag mig, vaknade i det klockslag som min buss avgick. Men det gör inget, det är ingen fara.
 
Jag klev upp lite senare och nu ligger jag kvar i sängen med frukost i magen och en extremt stor kopp te i handen. Till ljudet av den isländska musiken i mina högtalare hör jag utanför mitt fönster hur någon försöker få igång den kalla motorn på bilen, utan framgång... typical swedish morning.
 
Utöver det bär jag runt på en skön känsla utav behag inför livet, något har gett mig en livsglädje utan dess like och det känns helt fantastiskt! Det ser ganska ljust ut på min front, med tanke på hur deprimerande vintern brukar bli...
 
slänger med ett leende på läpparna ur mig ett klassiskt & hoppas att ''this, will be a December to remember''
 
 
Gammal outfit från i våras
 
 
 

Kommentera här: