alldeles för många h efter ahhhhh

Ja godmorgon svergie... dags att carpe diem! eller fanga dagen då som det stod på min vägg efter att pricken över å'et hade försvunnit... Så vad händer idag? testade mitt nya minneskort, så nu äntligen har jag kameran tillgänglig igen. kanske bör bege mig ut i solskenskylan och fota lite fula saker? 
 
pååterseende
 
 
Här har vi en sånhär klassisk fejkad ''såhär-ser-jag-ut-när-jag-vaknar-bild''
tittar ut igenom fönstret och bah: ahhhhhhhhhh vilket underbart väder vi fått, jag är så kåt på livet idag (!!) Ja kanske med den känslan vaknar jag varje morgon som en solstråle.. men bilden, ja, den är rätt fejkad. 
 
Men det är ju alltid säkrast att *sticking with the sanning*
 

Kommentarer:

1 DIANA ÖSTERBERG:

skriven

sv; gott var det! :)

2 Josefin:

skriven

Haha vad knäpp du är Leia!

3 Dafina:

skriven

Fin blogg! Allt bra?

Besök gärna min lilla blogg ~
bydafina.blogg.se

Kommentera här: